دارالترجمه رسمی سودالیت

ارائه دهنده برترین و سریعترین خدمات ترجمه رسمی     ۲۲۷۲۵۴۹۰-۲۲۷۲۶۵۹۰

درباره ما

امروزه به دلیل رشد روز افزون نیاز به ترجمه اعم از ترجمه رسمی و غیر رسمی  یافتن دارالترجمه مناسب از میان صدها دارالترجمه ای که در کشور ایران تاسیس شده اند کاری دشوار است. علی رغم این تصور باطل که خدمات ترجمه توسط دارالترجمه ها یکسان است بایستی اذعان شود که کیفیت، دقت، سرعت و تحویل به موقع نقشی بی بدیل را در این زمینه ایفا می نماید. بی شک پشتوانه علمی مترجمین در ترجمه اسناد و مدارک غیر قابل انکار است. این امر در مورد سازمان ها، موسسات یا شرکت هایی که کیفیت ترجمه قراردادهای بین المللی برای آن ها مهم می باشد با اهمیت است.

دارالترجمه رسمی سودالیت به شماره ثبت ۳۵۳  ضمن محترم شمردن تمام دارالترجمه های رسمی بر روی اصول فوق الذکر حساسیت دو چندان دارد زیرا پیشرفت در جذب مشتری را با رعایت این اصول بر خود فرض می داند.

امروزه به دلیل ترافیک سنگین در شهر تهران رفت و آمد های روزانه با مشکل مواجه شده است. ما برای حل این مشکل پیک رایگان معتبر را جهت دریافت و تحویل کار های ترجمه اندیشیده ایم. برای این منظور هزینه پیک (برای کار های بیشتر از صد و پنجاه هزار تومان) رایگان است.

ترجمه رسمی و غیررسمی کلیه متون به زبان‌ انگلیسی،روسی، فرانسه، آلمانی،ترکی (استانبولی و آذری)، ایتالیایی، اسپانیولی، عربی، چینی، ارمنی، دانمارکی،  ژاپنی، کره ای،  تایلندی، پرتغالی، لهستانی، دانمارکی، بلژیکی، یونانی و سایر زبان‌های زنده دنیا به صورت ترجمه فوری حتی ایام تعطیل نیز ارائه می گردد.

دارالترجمه رسمی سودالیت درباره ترجمه رسمی کلیه اسناد، اخذ تاییدیه دادگستری ،وزارت امور خارجه با قیمت مناسب بعنوان دارالترجمه رسمی فوری در تهران واقع در شمال شهر تهران و منطقه تجریش آماده خدمت رسانی می باشد. همچنین این دارالترجمه دارای پیک رایگان برای کلیه نقاط شهر تهران می باشد.

دارالترجمه سودالیت درباره ارائه خدمات غیررسمی همچون ترجمه مقاله، مقالات تخصصی ISI شامل پزشکی، حقوق، مهندسی،علوم پایه ، ترجمه فوری کتاب در خدمت شما عزیزان می باشد.